Take it Off

God måndag på er :)
jag har haft en kanon helg verkligen, i fredags var jag i skolan hela dagen och fick klart första häftet i Indesignen plus en hel del i phpn. Kändes bra innan lovet! Sen tog jag det lugnt på kvällen. Lördagen pluggade jag och städade. Sen blev det en sväng till Ewa på kvällen - där även Nathalie och hennes besök var. Blev hämtad av Josse och två killar så drog vi till Björn och förfestade. Jag drack endast några glas vin :) Stolt över att jag faktiskt höll mig nykter och framför allt att jag klarade att hålla mig från det trots att jag avnöjt lite på förfesten. Humöret var på topp hos Björn kan jag säga, alla var superglada! :) Gratis inträde på björnes hade vi ju så vi drog dit och rockade loss till drängarna. Dock är inte björnes lokaler alls roliga , speciellt inte när man är nykter och försöker stå och njuta av musiken som spelas, man blir nästan omkull vält av alldeles för fulla 18åringar, som självklart måste stå och hoppa runt som idioter bland folkmassan. SUCK på er! :P Men det gick iallafall.
Josse fick en hel del komplimanger för håret - MY WORK ;)

Drog med Frida och Vector hem till Frida och tittade på när han tatuerade henne. Jag är bra sugen själv nu kan jag säga... Fick sova hos Frida men jag ville hem till min säng så jag tog på mig och drog ut i kylan! Å på halva vägen ångrade jag mig nästan för jag höll på att frysa sönder. Brrr, somnade som en stock när ja kom hem ; vid halv fyra. 
Lite seg vart jag igår, men inget bakis :) Så jag drog bort till brorsan och umgicks med mina underbara brorsbarn. Va kul å träffa bror, bli tyvärr inte så ofta!
Här har ni min yngsta underbaring Majken
Sen gick jag hem och satte på kaffe - fick finbesök av Catherine & Oskar. Mycket trevligt, och mycket prat som vanligt när jag och Catherine träffas ;) Stackars oskar satt där i ett hörn hahaha.
När dom åkt så satte jag på en film och burrade ner mig i soffan - sen kom Pemsipu, så vi satt och kika tv och prata skit. mkt mkt trevligt att fira alla hjärtans dag med en av mina äldsta vänner :) <3 thank you sweetie. Kollade på jättegamla kort och prata minnen - saknar!
Jag är så otroligt glad att jag har mina vänner - de flesta av er har jag haft sen jag var i yngre tonåren , still going strong! Vi har hållt ihop i tio år nu de flesta :) milavstånd och annat har inte spelat någon roll. Det visar äkta vänskap enligt mig. Ser fram emot fler minnen med er mina guldklimpar! <3 Ni vet vilka ni är!

Ett väldigt suddigt kort på mig och Nathalie. fasen att jag inte tog något riktigt bra kort på mitt hår. Mkt nöjd med det då :)


sitter vid min vackra köksbord och pluggar :) Vid fyra kommer far och hämtar mig, ska hänga med hem till skövde och hälsa på. Blir kvar tills imorgon! Ska bli trevligt.
pusspåer!

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej hej, allt bra?? gud va duktig du är på att fixa bloggar:) tänkte om du kanske ville hjälpa mig å fixa min om du har tid??behöver inte va något särskil, vill bara ha lite snyggare å personligare utseende än den ja har nu..Vore jätte kul om du ville hjälpa mig.) kram jessica

2010-02-18 @ 15:18:35
URL: http://jessisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0