spontan utgång

jaa ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig :P
I fredags så blev det spontan utgång. Förfest hos Nathalie med bl.a Ringström, Josse, Frida, Julia o en hel del andra. Sen blev det en snabb visit på buffalo - mumma - och till sist Hjorten. Sen blev det efterfest hos någon Linus i gamla stan så jag och Josse knallade inte hem till henne fören fyra. Och vi vaknade båda två igår av hemsk bakfylla. Fy sjutton - jag säger som jag ALLTID säger efter hårt festande; jag är för gammal för det här! :P Fjärde gången jag festat på över två månader vilket är väldigt bra, men jag blir bara mer och mer bakis för var gång jag dricker. Helt otroligt. Så nu blir det chill ett tag igen. Jag tappar lätt fokus på andra viktiga saker när man mår så kasst som jag gjorde igår.

Pappa och syrran var precis här och åt lunch. Jag åt tre små rätter - men blev en massa över så jag har mat imorgon med :P gött. Ja ska sätta igång och plugga lite nu, känner mig lite småstressad efterssom jag helt missat en av mina kurser. Men det går nog bra det här.
Imorgon blir det äntligen träning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0