Söndagsstäd

Yes idag måste jag städa och diska. Ser ut som ett bombnedslag. En bakfylledag och diskberget är tillbaka :P Men men, det var trevligt i fredags...iallafall ett tag! Mådde rätt bra igår ändå, lite trött och illmående bara. Men nu är jag på topp igen :)
Ska strax sätta igång med disken, jippie! 
Pappa kommer in till stan klockan ett och tar med mig och lillsyrran för lite lunch på lundis :) Alltid lika trevligt; söndagsmys med familjen. I eftermiddag måste jag dock plugga.. Engelska! Men jag känner fört idag faktiskt!
Såg äntligen Transformers filmerna igår...riktigt bra tycker jag! Ohhh hon är ju så jävla snygg ; Megan Fox!
Har ju fört över nästan alla syrrans filmer till min dator, så jag har en del att se på :) Nice!
I veckan ska ja börja packa :) jippieee

Kommentarer
Postat av: Catherine

megan fox är helt sjukt snygg! hon måste ha perfekt symmetriskt ansikte, det i kombination me mörka ögonfransar o isblå ögon tror jag! :)

2010-02-28 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0