Social och trevlig dag :)

Yep, idag har jag haft fullt hus här hemma.
Bakade kaka imorse, kladdkaka utan socker...istället hade jag i sötningsmedel! Jag tyckte den smaka kladdkaka men proffsen tyckte inte det, men dom tyckte det smaka bra iallafall :) Huvudsaken! Så malpe kom alltså hit efter hon och micke vart på ultraljudet, så himla kul att se det lilla trollet där inne i hennes mage. Otroligt egentligen!

Sen kom nathalie förbi en snabbis oxå, sen syrran och tillslut även Josse.... hon bjöd på mat för att jag slängde i lite slingor i hennes hår :) Bra deal! ;P


Är jäättevinsugen, så ikväll ska jag gå 100 meter bort till Ewa och ta ett par glas med henne Nathalie och Sus(?). Mkt trevligt, men som det ser ut nu blir det nog ingen utgång för mig. Vill vara pigg och glad imorgon... Känner för att lyssna på en massa gamla låtar och dansa loss på vardagsrumsgolvet hemma hos Ewa.... vart väldigt nostalgisk senaste dagarna. Minns gamla tider med ett leende! Och ser på framtiden med ett lika stort leende.. Life is quite good, is'nt it? Vissa saker önska man ju man kunde ändra på...att mamma vore här! <3

på ströget igår; vaniljlatte YUMIE!

Intressant bild :P men ville visa min hallonsmoothie som ja gjorde idag. MUMS verkligen. Tack syrran för att du inte ville ha din mixer! :p

Snygg som alltid!

Soon to be mother Malpfisken!

Kommentarer
Postat av: sassa

Hello!

Ja men vad roligt! jag gick utbildningen för ca ett års sen =) och jag kan verkligen rekomendera skolan! man får ett sånt brett utval och man lär sig mycket om sig själv... vad man mest tycker om att syssla med. Skolan kommer även kunna fixa små jobb åt en i bland. Man har tex fått erbjudande att jobba på filminspelningar till modemässor m.m... Tror du kommer stormtrivas! =) ha de bra! kramkram

2010-02-27 @ 14:47:01
URL: http://onlysassa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0