snökaos

Ja dom höll vad dom lova - snöoväder!
Fysjutton, det är inte lockande att ta sig någonstans idag. Får väl se vad som sker ikväll, lite fest blir det iallafall skulle jag tro. Ååhh jag verkligen hoppas att det försvinner snart det här!
Igår såg jag på precious och den var helt okej faktiskt...väldigt hemsk och sorglig film. Det får en att tänka till, det finns de som verkligen lever i ett helvete. Man ska vara tacksam att man har det så bra som man har det.
Så jäklans dålig kvalite på snabba cash så ja väntar hellre med den och läser ut boken först!
Ska plugga nu på förmiddagen, lite indesign och photoshop. Sen kommer Angie senare och då ska ja klippa henne. Hon har ju tagit ur sina extensions. Ska bli spännande å se na i kort igen :) Ovant! Å efter det är klart ska jag börja fixa mitt hår....looooockigt! :D vet precis vad jag ska testa. Pems kommer vid fem, så ska jag även fixa hennes hår. Blir lite fest ikväll, får se vart det bär av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0