Sleepy

Jaa det är jag fortfarande, trots hyfsat bra sömn inatt. Men man kan ju aldrig ta igen förlorad sömn. Jag räknar inte med att vara fullt pigg och normal fören tidigast imorgon :P Usch det får bli en rejäl nedskärning på mängden alkohol jag dricker vissa gånger alltså - när jag var på statt sist så hade jag en perfekt kväll, och dagen efter var ingen större katastrof. Just när det blir efterfest som i fredags och man slutar dricka så sent så är det kört ett antal dagar framåt. Inte värt det för fem öre, men av någon anledning så glömmer man ju bort det :P men gjort är gjort man kan bara försöka ändra tills nästa gång ;P
Nu ska jag snart gå upp ur sängen och göra lite frukost och sen sätta mig och plugga som en liten igel! Pga magsjuka förra veckan blev det inte sådär jättemkt gjort. Sen kommer ju då en person och kikar lägenheten senare - jag håller tummarna för att det går fort! Det skulle vara kanon att slippa betala en hyra till här. De är så dyrt. Kommer spara massa pengar på att bo med Nathalie. Ska bli otroligt mysigt att ha sällskap dessutom :)
Ha en trevlig dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0