My work.

Igår klippte jag Pemelie :)
Och ni som inte trodde att jag skulle lyckas få henne att klippa av det långa håret trodde feeel :)
Å nöjd blev hon med!

Här kommer en bild!



Visst blev det snyggt? :)



Å en bild på mig från igår, ibland e de bra å ha självlockigt hår. I med lite mousse efter duschen å upp i en toffs tills de e torrt sen e det bara å göra ett par lockar me tången så e man klar!






men idag körde jag på platt



dock helt onödigt att fixa sig överhuvudtaget då jag är sjukt illamående och e nära på å springa in på toa å spy vilken sekund som helst ( intressant?) så blir ingen skola för mig idag :/ vågar inte om de visar sig att jag fått vinterkräksjukan eller ngt... de kom över mig för bara en halvtimme sen.. sådär snabbt som de brukar göra me magsjuka.. kallsvettas å mår sjuuukt illa!! Får verkligen hoppas de inte e de...

ska sätta mig och göra lite photoshop



pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0