Miss understood!

Nu har jag diskat och plockat ordning all tvätt som jag ska börja med klockan två... Gosat med min lilla lite, blev lite arg förut på na och så kände jag mig så dum efteråt, bra mjäkig jag. Men känns som hon blir ledsen när jag skäller. Försöker kontrollera mitt humör, men fan dom är ju överallt och ska välta ner saker :P Hoppas hon blir lugnare med steriliseringen jag ska boka tid för snart. Nathalie kommer nog hit på en kopp kaffe om ett tag, vi ska även ta på katterna selar och gå ut i snön så dom får leka lite :) Undrar om dom ens kommer våga gå ut.. haha Hugo är ju världens största fegis!
Vattensprutan - INTE katternas bästa vän :P


Fan va härligt att solen skiner, blir nog en promenad sen.. Man blir så glad när man får lite sol i denna jäklans vintertid. Blå himmel sol och gröna träd hade ju inte varit fel? Men far min snacka om att han hört : om två veckor börjar det försvinna och våren ska iaf ta en början.. Men det kommer väl ta evigheter innan vi blir av med all denna snö så vi får väl räkna med slask ett tag först... suck, sverige väder är inte mkt att hänga i granen!
Det kommer en kille och kikar på lägenheten vid fem , så jag ska dra fram damsugarn här nu och köra ett varv. Sen blir det plugg. Ska skicka in mitt Engelska referat imorgon så jag behöver fila lite på det. Borde även sätta mig med matten, men det lockar INTE! Så jag funderar på att vänta med den tills imorgon :P Ska bli skönt att få sätta mig ner med läraren nästa vecka och be honom förklara precis allt jag inte fattar för just nu är det ett stort frågetecken i mitt huvud!
Ne men om man skulle sätta igång med damsugarn då! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0