How does it feel

IT FEELS GREAT! :P




Halloooo allihop!
Nu sitter jag i skolan - eller jag har gjort det sen tio. har fått en hel del gjort, är snart klar med första häftet i In-design. Går undan! Ska göra Php och näthandel idag med innan jag drar hemmåt vid halv fyra. Kommer ju inte kunna göra de på hela lovet nu. Blir till att satsa på Engelskan och matten en vecka framöver.

Helgen kommer bli lugn och skön utan alkohol. Dock fick jag ju gratis inträde på Björnes imorgon nu när drängarna spelar, så tanken är att OM jag känner för att göra något kul - gå ut heeelt spiknykter! Det är ju något jag måste lära mig, så varför inte :) Men det beror helt på vad jag känner för isf.

Ikväll blir det bara chill framför tv:n iallafall :)


Ha en underbar helg allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0