Delirious

Suck suck suck - aldrig mera COMHEM!
Försöker hitta någon som kan ta över de tre sista månaderna av mitt abbonemang, efterssom jag flyttar till ett hus utan "tre hål i väggen". Annars åker ja på att betala 299 kr i månaden. KUL!
Hamen, får la hoppas ja hittar ngn som är intresserad.
Ringt runt till en jäkla massa ställen, och EN person på kundservice av kanske 5 var trevlig. Herregud... va fan e det för idioter som tar jobb som kundservice personal om man bara ska vara otrevlig. usch, ILLA!
Det är iallafall klart nu att killen flyttar in 1.a april.. Så jag ska skriva kontrakt på min lilla etta i veckan. Ska bli skönt o ha allt gjort sen och kunna spara lite pengar. Kommer flytta in redan 20 eller 21 mars som det ser ut. Pappa ska ju hjälpa mig så han ville ha de gjort där.. Så har ja iaf en dryg vecka på mig att städa och grejja här. Men jag ska börja redan nu att grejja.. Har redan gjort rent ugnen en gång och avloppet...skönt att bara kunna dra igenom de ställena sen. Så Ska ner med lite skit i syrrans förråd sen med.
Så om 3.5 vecka lite drygt blir jag ullervadbo :P Kan ju bara hoppas att snön är borta då!
Nu ska jag sätta mig och göra lite indesign, sen även php :) Fick instruktioner av min lärare hur jag kan arbeta med det hemifrån, så nu är det bara att tuta och köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0