äntligen

ja nu är jag glad igen :) Det tog några dagar
So not worth it.
But I'm back! ;)


Sitter i skolan och pluggar som en igel, har äntligen börjat förstå php;n lite . Det var ju inte det lättaste jag valde att läsa men det är kul när man får ihop det. Matten går segt, ekvationer och roten ur och allt sånt där är inte riktigt min grej. Men men det är bara att kämpa, tur min far är lite mer haj påt!
Vi ska iväg vid halv fem och kika på lägenheten i Ullervad, en etta med kokvrå - kostar hälften så mkt som min gör så det är helt klart värt det :) Plus att det är ett mysigt och rofyllt område . Och mina bebisar kan få va ute lite sen när de blir vår. Får hoppas killen som ska ha min lägenhet löser sitt så han kan flytta in 1:a mars. Det ultimata för mig skulle ju va att slippa betala någon mer dyr hyra liksom.
Det hade varit en helt annan sak om jag tänkt bo kvar i Mariestad en längre tid, då vill man ju bo stort och fint. Men iochmed att det bara gäller några månader så är det lika bra att spara så mycket pengar som möjligt. Vill gärna ha en buffert när jag bor i Gbg om man vill åka hem då och då osv. Vill ju ta så lite som möjligt i lån dessutom.

Hamen :) Det blir nog bra - ikväll blir det att plugga engelska. Har en helt del att göra i det och har bestämt mig för att köra sten hårt så jag blir klar med den kursen snabbt. Mkt mkt mkt att göra - men nu är jag tillbaka till mitt positiva glada jag igen.



hade fiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0