Åååå denna jävla snö

Jaaa blir så trött påt! Visst det hjälper inte att gnälla över den. Men man blir sjukt irriterad. Gick till madlyckekiosken och tillbaka för o köpa mjölk. Tog dubbelt så lång tid för trottoarerna är helt omöjliga att gå på. Ett steg och mitt högerknä hoppade nästan ur led för jag halkade till. Fick gå i snigelfart...fy va jag tycker synd om alla gamlingar som inte kan ta sig någonstans. Ne man får verkligen hoppas att det är över snart.

Verkar som det kanske kan bli utgång med pemelie imorgon, dock beror det helt på vädret. Jag har då ingen lust att gå hem klockan 02 i snöstorm och isvindar. Nej så roligt är det faktiskt inte på björnes :P
Nu ska jag skicka iväg mitt engelska referat och hålla tummarna för att hon blir lika nöjd som jag! Sen ska jag ta helg, ett bad med tända ljus...ansiktsmask, skrubb å inpackning. NJUTA helt enkelt , och vara nöjd över att jag är i kapp i skolan ! Sen blir det film och choklad ikväll, har laddat upp med "snabba cash", "daybreakers" och mer "Entourage" avsnitt... :D:D
That's nice!
Have a nice friday folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0