Shake up the happiness

Ja då har jag varit på sjukhuset, trodde jag fått luftrörskatarr igen men det är en virusinfektion... Och han sa att det inte är ovanligt att man går med det såhär länge som ja gjort, det är envist men det är bara att kämpa på som han sa. Så han skrev ut hostmedicin iaf, så får hoppas att den hjälper. Så trist att inte va på topp när det är nyår å allt..men men så kan de va...
Nyår är planerad hos Alle, Josse & Elin ska laga käket :) Mycket intressant ska de bli. Vet inte vad vi får för ngt gott :) Vi blir väl kvar där iaf o dricker lite, ingen som planerat att festa gärnet utan de blir nog ganska soft kan ja tänka mig :) Skönt det med, speciellt när jag inte är helt kry. Men sitta ensam hemma på nyår tänker jag då inte :) kommer få nog med ensamtid efter januari :( när alla mina klasskompisar drar hem för gott.... buuuuuhhuu SNYFT!! :(
Skulle gjort naglar å Annsofie nu klockan nio men fick flytta de iochmed sjukhustiden. Sen e jag inte på topp men ska väl försöka klara ett set senare när Maria kommer.
Nu ska ja äta frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0