Nergosad :)

Ja nu ligger ja nergosad i syrrans säng. Men fasen va ja längtar hem till min egna nu :/ Men men, detta duger gott och väl så länge :) Dagen har varit i full gång. Gjorde lite naglar på mig själv i förmiddags. Mötte sen upp Catherine på ströget för en snabbfika och lite tjat. Tog en svängom i stadens affärer, på jakt efter en nyårsklänning dock hittade jag ingen. Så jag spenderade två timmar framför spegeln här hemma med mina gamla trasor, justerade med säkerhetsnålar, bände och böjde, stack ut armar på fel ställen i linnen och grejer, allt för att försöka få till ngn cool outfit OCH jag tror faktiskt att jag lyckades komma på ngt helt okej efter ett tag :) men får la se, hinner säkert ändra mig tusen gånger.
Just det, det viktigaste av allt... Jag har äntligen skrivit mig ett nytt CV :) superstolt att jag fick tummen ur och gjorde det nu ikväll. Så jag hoppas på en god natts sömn nu för det är jag värd tycker jag.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0