myspys!

Ja det ska jag ha under de kommande tre veckorna. Tillsammans med nära & kära... Längtar så efter er alla! <3
Blir hemma från 19/12 - ngn gång i början av januari iallafall. osäkert vilket datum ännu.
kommer ju självklart sakna mina goa grannar o vänner här i thättan, och jag fasar för hur tomt det kommer kännas när alla åker hem på riktigt efter utbildningen är klar.. usch, hemska tanke. Kommer tjuta som ett barn på avslutningen...
men men, det är ju inte än iallafall :)
Just nu ligger jag i sängen dårå, vart vaken 1.5 timme redan, suck..ja vill ju bara sova ut ngn morgon men det får jag tydligen inte.. ja somna sent men ändå går det inte. Sååå trött dessutom, men det är ju ingen ide att bara ligga här och slösa bort tid så ja får helt enkelt sova en stund senare! :)
.
Har börjat göra glasfiber naglar på mig själv nu, så man e fin tills man kommer hem ;)
.
Är det ngn som är intresserad av naglar? "GörOmMig" med make styling och foto? eller bara lite tips och trix för en billig peng så säg till.

Naglar Glasfiber/Extreme Akryl: 300:-
"GörOmMig": 500:- (då retusherar jag även och du får korten bara du har ett USB!)
Lite makeup tips: 50:-
Stilanalys: 350:-
Folieslingor färg: 180:- ( du köper egen färg )
Folieslingor Blekning: 200:- ( du köper egen blekning )
.
Kan komma upp fler saker men just nu är det detta jag gör. Så hör av er för att boka in tid :)
.
The curly stylist gang! :P
-
.
Haha ser ni min snygga bock i mitten med felvända horn:P hahaha! Röööf, har blivit ett vanligt uttryck här!
.
Den andra stylistgruppen.
.
Vår underbara Johanna kom och joinade oss på julbordet, hon gick den korta (stylist) utbildningen, så vi har inte sett na sen slutet av okt. skitkul :)
.
Afterschool på Olles ( olearys ) Perfekt avslutning på denna termin.. men än är vi inte klara :)
Har en stooor modevisning att ordna! Modeller sökes föresten som kan komma hit och träna några timmar den 22 & 23 januari , och som även kan va med 26 för passning av kläder... och den 27 smäller det..
Ngn som känner att de skulle va kul och kan lägga den tiden så tveka inte å säga till.. :)
Det blir en ganska stor grej, och vi kommer ha superkul :)
<3
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0