morrn morrn :)

Sitter hemma hos malpe o kikar på tv. Oliwer e lite småkinkig efterssom han inte sovit så mkt senaste nätterna. Inte hans mor heller, stackarn :P Men Han är i utvecklingsfasen nu så det är mkt som sker i hans lilla huvud. Söt är han iaf goingen.
har ätit frulle och jag tänkte jag skulle packa ordning min väska. Idag bär det neråt syrran igen :P Sen blir det Emelies lägenhet och bo där tills nästa vecka någon gång. Så är det när man har flyttat från stan, man får hoppa hit och dit.

Har för övrigt blivit genomförkylder nu, typiskt. Men det är bara att se till att bli frisk tills juldagen, för jäklar vad jag ska festa då :) Längtar som bara den.
gammalt kort på mig och fisken! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0