Ja och mitt hår :P

Jepp I know, jag är otrolig! Men det är sån ja är ;) Så kul med förändring!


Älskar skolan dessa dagar.. De är så otroligt kul att göra slingor och effekter, får känna på frisöryrket lite!
Hoppas verkligen på att en lärlingsplats i Norge, på frisörsalong. De verkar som de har lite andra regler och så för det där.. Så ska söka iaf :) Man vet ju aldrig! Vore sjuuukt kul...


Nu har jag precis legat och sett på lite serier, har ju mina veckoserier, som jag alltid måste se. Gossip girl, OTH, Vampire diaries, DHW, 90210, Brothers&Sisters, Greys. Så jag har att göra i början av veckan såhär :P Haha!
Ligger och lyssnar på lite music nu, ska väl ta en dusch och sen lägga mig och rita lite. Lurar även på en hel del ideér till fotosessions med Evelina. Kommit på en hel del redan.. Längtar!!!! :)
Ska överhuvudtaget bli så jäkla kul att komma hem till Mstad ett litet tag.. träffa alla goingar! Saknar er.



Skänker en massa kärlek till mina vänner & Familj! NI betyder allt <3
ÄLSKAR ER MER ÄN NI ANAR!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-13 @ 07:36:12
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0