Förgrymmade förkylning.

jaa.. den vill då inte ge sig! :) har känt mig allmänt trög i huvudet efter helgen, men men de blir nog bättre snart får vi hoppas. Man blir ju lite tung i huvudet av att vara förkyld :/
Har precis beställt hem lite nya grejer från www.nagelgiganten.se . Nya tippar, vita och naturliga, glitter och lite annat smått och gott. Så nu kan folk som vill ha fransk manikyr bara höra av sig :D
Ska göra naglar på Maria & Annsofie på torsdag :) Så blir en hel dag med nagelfilande och limmande :P men det är bara bra, då ska jag försöka få upp tempot. Och imorgon ska jag göra ordning mina egna naglar med.
Ska tvätta och städa här hemma hos pemsan oxå, jag drar ju hem till syrran på onsdag igen då hon och killen drar till belgien. Får hoppas dom kommer iväg nu så Freddie iaf får fira nyår med sin familj!
Jag är lite glad iaf för jag saknar mina katter jättemycket :) Goooosa gärnet ska jag göra.
Men först ska jag och pemsan avsluta mitt boende här med en redig myskväll a'la Pems&Marre imorgon.. Ser jag fram emot <3 ho ä ju fö go !
.
Bilder kommer efter onsdag, har tyvärr glömt min sladd hemma hos Malin men på onsdag ska jag dit så :)
Ne nu ska ja slänga mig i säng och kika lite tv innan det är sovdags.
sov gott hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0