Bloglovin!

Ni som inte har det än, skaffa det! Där hittar ni alla bloggar och kan se när man har updaterat genom att följa bloggen.
Följ min blogg med bloglovin

Somnade tidigt igår, det behövdes verkligen! Men gick in på face direkt och såg att Olle åkte ut igår, trist faktiskt. Men Jay kommer vinna ändå så. Minnah har inte en chans mot den kungen! I'm inlove!
Nu ska jag snart käka lite frukost, ta tag i städandet och disken här hemma och sen blir det tvättning klockan 12. Har ett helt berg med kläder som är otvättade :P
Ikväll blir det förmodligen lite filmkväll med tjejerna. Myspys! Jag tror ja ska göra mig en tacopaj idag. Sjuukt sugen på det! Eller kanske en köttfärspaj bara? Hmm, får kika påt!

såhär såg det ut hos mig i torsdags :P Sunes jul och alias! Så kul!


Blev helt fast i den här låten efter Jay sjöng den igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0