Maybe i'll find it...maybe!

Idag är en såndär jobbig dag...känner mig helt svag i kroppen och orkar knappt göra något. Hoppas bara ja inte blir sjuk. men de tror ja inte, säkert bara ngt annat. Sömnen har ju inte varit den bästa senaste, eller ja den har varit sämre än vanligt..för bra är den ju aldrig.
Det blev lite spontan utgång i fredags, en killkompis var i t.hättan med ett par kompisar så vi drog till dom och förfesta. Sen blev de backstage en sväng, men de vart rätt lugnt. Men var ändå rätt segt igår faktiskt. Så de hände inte många knop då. Idag har ja gjort skoluppgiften iallafall. Ska egentligen iväg och träna klockan fem, men ja får se om ja orkar de när ja e så matt och konstig i kroppen.
Här är det ja shoppade i veckan :)
Hmm funderar på att gå ner och kolla om tvättstugorna e lediga. Fasen va man får tvätta mkt nu när man byter outfit varje dag :P Inte direkt som i sommras när man bara gick i jobb och myskläder. Men men de e kul att fixa sig på dagarna iaf. Man känner sig ju rätt mkt bättre :)
En vecka till i skolan med lite stil analys, även lite repetition av färganalys. Hoppas vi ska börja med smink snart. De ska bli sjukt roligt!!! oh shit ja kan inte ens förstå att vi ska styla modeller om typ 1.5 vecka. :S nervit må ja ju säga. men men får väl hoppas de går bra iaf!
Tittar på Jag AB igen, känner att ja behöver lite positiv energi och en påminnelse om hur man ska tänka. Diggar Kjell Enhager som fan jag. Har laddat ner de andra filmerna med. Ja har en tendens till att trycka ner mig själv. Det är troligtvis därför ja alltid " misslyckas ".
Anyway,
På Fredag kommer Emelie äntligen hit och hälsar på :) ska bli sjukt roligt! weiii <3
Neh nu ska ja ta mig ner till tvättstugan.
Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0