I can be the one you run too

Usch va ja inte bloggar mkt nu för tiden :P Men har varit så otroligt mkt att göra och tänka på sen ja börja skolan. Man blir så trött i huvudet, orkar knappt sitta vid datorn när ja kommer hem. Hjärnan går på högvarv. De e så himla mkt vi måste kunna! :) Men kul är det.. Känner att det är så himla rätt för mig det här. Det är min grej!

Denna veckan håller vi på med stilanalyser, kläder - personligheter - osv. Otroligt intressant, man ser hur fel man gjort innan :P vet knappt vad ja ska ha på mig ur garderoben längre. Men har beställt lite kläder. Och idag var hela klassen på Överby köpcentrum. Alla skulle hitta kläder till mig, haha. Va mina personal shoppers. De var mkt mkt roligt tyckte ja :) Provade jeans för första gången på sju år typ.. ovant må ja säga. Känner mig ju så trygg i mina svarta leggins.. ( Som går sönder efter en månad :P) Men ja har bestämt mig för att köpa ett par jeansleggins iaf! Ja måste sluta upp med allt svart. Ja måste ha mera färger :) Så äre! Strikta order från lärarn ;) haha.
Fick ihop en del iaf, hade dock inte råd med allt vi hitta..får ta de lite pö om pö. Men otroligt kul att prova massa kläder ja annars trott inte "passat" mig.. men som egentligen sitter hur bra som helst.
Jag trivs så otroligt bra med min klass, och min lärare Britt-Marie är nog den härligaste personen jag någonsin träffat. Glad jämt, supergo och rolig. De kunde nog inte blivit bättre de här :) Alla i klassen har kul tillsammans som en hel grupp :) ingen är vid sidan om. Helt perfekt bara.
Har druckit tre glas vin så nu ska ja somna gott hoppas ja :) kattjävlarna väckte mig fem ggr i natt. de åkte in på toa till slut. Suck på er mina godingar. Kan ni inte bara sova när matter sover?!?!?

Om exakt en vecka kommer min Emelie hit till mig :) guuud va ja längtar!!! Ska bli så roligt.. ska göra alla analyser på henne, vi ska shoppa och gå ut och röjja! Hon stannar heeeeela helgen lång :D weiii! <3 mitt hjärta!
Saknar er där hemma.
Massamassa.


LOVE

Kommentarer
Postat av: Catherine

Härligt att det känns bra! :)

2010-08-27 @ 15:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0