Blogg va de ja..

..glömmer helt bort att skriva :P
Men nu e det nog dags igen för lite update.
Det har faktiskt hänt en del... ja fick nog av utråkigheten och tog bussen/tåget till Mariestad i onsdags och drog en utgång med mina hjärtan. Dock sög de på björnes så blev till å dra upp till Sarja och sedan vidare till Knubbe. Fylla va ordet ja. Hade polisen sett mig cykla den natten hade de garanterat tatt mig för styrfylla :P plus att ja snacka me Elin samtidigt, va nära å vurpa ett par gånger.. men ja kom hem till syrran i ett stycke.

På torsdagen drog ja till stan och käkade supergo buffé på Buffalo, med Jonte Loppan och ngn mer tomte. Mkt trevligt trots bakfyllan. Sen var de bara å köpa lite godis och en tidning och genomlida resan hem. Men de va de värt :)
I lördags var det dags att sätta sig på tåget igen, ner till Halmstad :) Josse Elin och Ewe åkte ner redan på fredagen så de mötte upp mig på station. Liten men mysig lägenhet hade Elin..väldigt lik min! Vi gick en bra vända på stan.. ja hittade en klänning med volanger som va väldigt smickrande för min kropp :) Så den va ja bara tvungen att köpa. Sen blev de lite annat inköp från en sexshop :P hahaha skitkul i de där butikerna jue. Massa intressanta saker.
Åt lunch på stan innan vi drog hemmåt för lite chill. Sen fixa vi oss och började dricka! Alla va ovanligt sega så de tog ett tag för oss att komma igång men hamnade iaf på ett jättebra uteställe. De hade två stora dansgolv, ena med house och andra mer "bonne" - musik :P ( Rosenström, shlager ). Så de va kul...men de va otroligt svettigt! Klarade inte o dansa länge innan man va tvungen  o gå ut.
Somnade sent, ja och Elin låg och flummade till framåt fem tiden tillochmed.. ojoj vad man kan ha kul åt ingenting :P
Söndagen var bra seg, va en jobbig resa hem för mig. Men men sånt man får ta!
Tack sötnosar för en kanonhelg iaf :) v



Igår vart de ju riktigt pissväder, så jag hade städdag och tvättdag. Men gick i spöregnet(med paraply) och handlade men ja blev dyngesur ändå. Dessutom brände ja mig på brännässlor i ett försök att gena! :P Aoooch
Men idag när jag vaknade sken solen lite iaf, nice! Ska ner till stan sen...inhandla en flarra vin och sånt för ikväll ska jag träffa Camilla , hon bor under mig här...dock har vi inte pratat mer än på mess :) så de ska bli kul! Första bekantskapen i trolleby.
Neh nu blir ja rastlös. Här kan ja ju inte ligga å slöa!

v Oliwer v











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0