>< Wilma är en liten klätterapa!

Haha, först tar hon tassarna lite försiktigt på min arm...sen kryper hon med ministeg och försöker lägger sig mitt i vägen. Mitt på magen ska ho ligga förstår ni, men de får hon icke. Sen börjar hon om igen när man tagit bort na =P rolig tös det där.
.
Vaknade för en stund sen, fortfarande vrålförkyld och värk i kroppen. Kommer nog inte bli mkt drickande för mig imorgon iallafall, inte om jag är såhär dålig. Men förhoppningsvis blir det ett par glas gott vin åtminstone :) Och god mat, yum yum.
.
Känner mig väldigt positiv för övrigt...framtiden står precis bakom hörnet. Hösten kallar på mig! Lite skrämmande, men jag längtar så jag spricker snart...att få göra något jag brinner för! Inte alla som kan , eller iallafall tar den chansen. Ser fram emot livet :) Får hoppas ingenting hindrar mig från att leva det!
.
Ne nu ska jag upp och äta lite frukost, innan ja dimper ner i sängen igen. 
Har föresten lyssnat klart på alla twilight böckerna nu. :( Fyfan va ledsen ja kände mig efter "THE END" sades i lurarna. Ni kan inte ens tänka er vad som sker =P De e de bästa böckerna jag någonsin gått igenom, och jag kan knappt vänta på att Eclipse och Breaking Dawn kommer på bio. 
.
Pusspåer

Kommentarer
Postat av: Angie

Jag visste du skulle älska de! ;D

2010-04-08 @ 20:08:36
URL: http://angieliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0