Vilken underbar dag!

Hej hopp!
Precis slängt mig själv i säng efter en underbar dag i solen.
I förmiddags satte jag mig och plugga en hel del, skönt att komma igång igen. Sen kom ett par gubbar hit och bytte min kyl till ett halvt/halvt kyl frys. ÄNTLIGEN har jag plats för frysvaror! Sen drog jag in till stan och till Josses soliga balkong. Satt och solade och drack kaffe :) Angie kom förbi en sväng också. Så trevligt så.
Vi drog iväg och handla lite och sen hem till mig för att grilla ena köttbete =P sååå gott! Yumyum.
Sen har vi då bara suttit och degat framför tvn, sett på Halv åtta hos mig - Arn - och spårlöst.
har ju inte direkt mycket att välja på med mitt kanalutbud =P och nu tittar jag på nyheterna.
.
Imorn ska jag bju Josse på mat :) Hemmagjorda köttbullar! Annars blir det plugg och tvätt hela dagen lång. Förhoppningsvis är det tillräckligt varmt att kunna sitta ute och sola benen lite.. Det är mitt projekt nu på våren, SOLA BENA! fan helt omöjligt att få färg på mina tydligen... suck!
.
hepp hepp nu ska ja surfa vidare,
så hejhej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0