Vakna till fågelkvitter och solsken...

..är det inte underbart? Solen strålade in från båda hållen här i min lägenhet, och jag vaknade av alla goa fåglar utanför! Underbar start på dagen!

Gårkvällen/eftermiddagen spenderades med Josse, drog ut och käka lite och åkte och handla inför filmkvällen. Sen kika vi på Year one, haha bra sjuk film. Men det brukar de ju vara med Jack Black i huvudrollen. Angie kom också efter ett tag :) Så satte vi på en thriller/skräckfilm "The Strangers" oh fysjutton, en riktig PANIK film kan jag säga. Höll för öron och ögon ett par gånger... Vilken mardröm att va med om sånt där! Så vill ni bli rädda så kolla på den, dock lite segstartad men.. Usch, varför utsätter jag mig själv för sånt här? haha, jag fick ha på "Madagaskar" när ja skulle sova.. min fantasi är det ju verkligen inget fel på..haha

Idag är det ju långfredag, hmm vet inte vad jag ska hitta på riktigt faktiskt. Det blir plugg nu på dagen, engelska och matte. Sen ska jag köra lite Zumba och ta en promenad. Ska gå ut på baksidan å försöka få bort lite snö så den smälter snabbare... Åh så får jag min cykel idag med...bakdäcket exploderade ju häromdagen så nu har pappa lagat den :)

Hoppas alla hade en underbar skärtorsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0