underbart väder!

jaaa... kom in för en stund sen från en promenad med Catherine. Gick marieäng, i skogen! Skitmysigt. Å behövde inte ens jacka :D
Ajaj säger jag bara, jag skulle inte sprungit på asfalten igår...mina knän gör sjukt ont idag, speciellt nu efter promenaden. Men men bara å vila dom stackarna imorgon! Men nu måste ja trampa iväg till statoil först. Sen ska jag inte belasta dom mkt mer idag :P Blir bara lugnt hemma kväll för min del, dock inte alls sugen på att vara ensam! Skulle vara med malpe men ho är ju sjuker.


Igår kväll blev det spontan utgång.. jävligt kul faktiskt!
Vart lite seg idag men inget allvarligt!

Imorgon blir det påskmiddag hos far och vi ska fira mig och honom samtidigt :) mums det ska bli såå gooott!!



Kul att man räknas föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0