Underbara träningsvärk!

Jag bara älskar det, känslan av att man gjort något bra i kroppen, att det byggs upp och bildas nytt! Körde ju två pass av Zumba basic i går, efter de första 20 minuterna tyckte ja det kändes lite för kort så ja tog samma pass igen. Svetten dryper om en efteråt, och idag har jag otrolig träningsvärk i hela mittpartiet, mage rygg och höft... det är mycket shake :P Jag har aldrig haft svårt för dans och sådär, har ganska bra rytm och kordinationsförmåga..men det är ändå svårt alltså...Men med övning hemma behöver man ju inte skämmas :)
Va inne på dansstudions hemsida och de har ju tydligen börjat me Zumba där, tänkte faktiskt gå dit och testa framöver, kan va kul å köra med andra iallafall en gång i veckan. Drop in , och det kostar 70 kr för en timme. Blev sjukt sugen på att börja andra klasser där med, breakdance å jazz. Men det är dyrt!


Va tråkigt det är att vakna upp till regn utanför fönstret, man ler ju inte direkt :) Men det är väl bara att försöka se det positiva i det också. Fast idag har jag svårt att hitta det alltså... Hade ju tänkt ta mig en promenad til Josse senare. Får hoppas det slutar annars blir det bussen. Vet inte va vi ska hitta på ikväll, är inte så sugen på fest. Kanske blir en lugn kväll med film? Det återstår att se.


Men innan kvällen blir det plugg och träning!



Jag säger inget så har jag inget sagt - det brukar vara bäst så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0