snö igen

Jag suckar högt när ja ser de jäkla snöflingorna falla utanför igen...men men det lägger sig ju inte iallfall!
Eller vi kanske får tillbaka all snö nu när det äntligen försvunnit, skulle inte förvåna mig


usch igår åt man på tok för mkt gottigheter.. så nu är man tillbaka i vardagen med träning och såvidare.


Ska plugga matte sen... 
Har precis tränat en timme, haha laddade ner träningvideon med de som dansar i Call on me videon. Jävligt jobbigt ska jag säga er. Men vilka kroppar, man blir ju motiverad till max iaf! Hepp nu ska ja dansa vidare med damsugarn här..



Knopade ihop en frill


FARLIGT


Kommentarer
Postat av: jessica

är de din pappa:) han jobbar på uw-last va? jag städar där å har nog sett honom där:) om det är han vill säga..

2010-04-05 @ 14:06:18
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: Angie

Fina bilder :) och gud vilken snygg frill du gjorde på dig själv!! :D

2010-04-05 @ 18:29:14
URL: http://angieliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0