riktigt , riktigt less.

att jag haft sömnproblem dom senaste 10 åren e ingen hemlighet. Men fyfan så trött ja är på de.
Insomningen är totalt fucked, tar minst ett par timmar för mig att somna, när jag väl gjort det väcks jag av mina jävla ligistkatter efter sådär tre timmar. ALLTID mellan fyra och fem...och nu har jag alltså testat att leka med dom på kvällen för att dom ska sova på natten som dom gjorde i början. Men nej, dom springer runt..och det låter ju inte som det är två katter..mer som två stora jävla lejon som inte har mkt innanför skallbenet. In i bord, upp i fönster, riva på säng och soffa, allting gör dom HÖGT som fan. Fatta frustrationen?
ja vaknade halv fem nu.. och med mina insomningsproblem, va det inte ens någon ide för mig att försöka somna om. Jag har varken tid eller lust att sova bort dagarna.. Jag gillar att vakna sju på morgonen UTVILAD. Och det går ibland, när katterna har lust att ge mig den glädjen. Men nu, jag orkar inte. Känner mig helt slut efter veckor av de här. Jag kan inte koncentrera mig, irritationen ligger på max. Minsta lilla idag och jag lovar jag flippar!
Jag vill inte göra mig av med min katter egentligen....men ibland ser jag inget val.. jag kan inte ha det såhär!
Det är ju inte heller så att jag kommer ha en större lägenhet när ja flyttar - troligtvis mindre eller delad med ngn annan. Ne, det e nog egentligen bäst för både dom och mig att jag börjar leta nytt hem åt dom.

ja, ja vet inte... kommer antagligen va hur ledsen som helst om det väl kommer till kritan!
Men som ja mår just nu... efter ca 4 timmars sömn inatt. E inte okey! Speciellt inte när min utbildning till hösten kostar närmre 100.000 och jag har inte råd att fucka up.
Prioritera
.
hade en jävligt intressant och rolig fredag för övrigt!
.
nu ska ja plugga.. om det går!
Hjärnan känns bra slow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0