NyDesign! :)

satt och knopa ihop en mycket ljus och fräsch design igår, blev mycket nöjd!
Vaknade för en stund sen, galet trött! Sovit skitkasst inatt, känner mig inte utvilad för fem öre. Suck jag är så trött på att ha det såhär. Men det har ju varit så i så pass många år nu, har provat det mesta men inget tycks fungera! Hmm ska googla, se om det finnns ngt jag inte provat! Ja vill bara kunna sova som en normal människa!

Ska slänga in min säng på blocket nu, se om jag får något förn. Ifall jag får den såld så ska jag ta malpes säng när de flyttar! Annars ställer ja la min i förråded och försöker säljan igen sen. Men vill verkligen ha lite större säng, och en 1.40 känns lagom för en person ändå.



Chill på josses balkong

Årets första grillning!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0