Knivar i min hals...

...ja det känns åtminstone som det är de. Fasen vad ont jag har. Alldeles tjock och svullen! :( Bara å ta sig själv i kragen.
Ikväll är det ju middag på statt för mig, och jag hade ju egentligen velat vara piggare men jag vill inte ställa in. Ska bara försöka hitta skjuts hem på ngt vis. Kommer aldrig att orka cykla 6 km i nattkylan när ja mår såhär. Får kika me syrran å sådär iallafall!
Hade en asäcklig dröm nu på morgonen. Och för en gångs skull kommer ja ihåg lite av den... De va ngt om en lägenhet i lundbergs som ja flytta in i, där en tant å en gubbe bott som ja å annelie tydligen känt förut. Sen stog ja i fönstret i lägenheten och så står det en lång man i vita kläder o mask å gör massa konstiga rörelser mot mig och stirrar rakt på mig , sen byter han färg till rött o blått å svart om vartannat.. samtidigt prata ja med pappa i telefon, å kommer på att dörrn inte e låst så ja springer til den å hinner precis innan den här konstiga gubben hinner in. Å pappa bara dumförklarar mig när ja skriker hysteriskt att de e ngn utanför =P sen vakna ja.. haha skitskum dröm. Men sånt där är det varje natt.


ha en trevlig fredag!
ja ska försöka me de iaf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en kanon kväll ändå och grattis i förskott :)

2010-04-09 @ 19:18:41
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0