I got You!

Haft en bra dag :)
Satt ute på min lilla trappa och sola hela förmiddagen. Perfekt verkligen. Katterna va me ute, har man inte hört att katter e smarta djur? Jag säger då emot det.
Sandra kom strax efter tolv, satt å tjöta lite sen drog vi till skolan. Sen hem hit, ja drog igång grillen och la på ett par korvar till lunch medans Sandra satt å nopra på en mcdonald muffin =P 
Pappa var här och fixade min cykel IGEN =P tack far min för att du ställer upp i alla lägen. Så nu kan jag rulla in till Josse imorgon. Vi ska nämligen ha spa & vinkväll :) Ser jag mkt fram emot kan jag säga. Blir troligtvis att jag sover över där.. sen drar hem på lördag till katterna över dagen sen in till stan igen för lite fest. Som det ser ut nu iaf :)
Nu ska jag läsa lite religion... KUL!
Köpte en ny vattenflaska idag :) snygg va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0