Ännu en underbar dag snart till ända!

Ligger i sängen med Php:häftet framför mig. plugga plugga plugga.
Josse är och klipper sig, sen kommer ho tillbaks hit, vi ska käka lite mat och glo på tv i vanlig ordning :)
Ja bjöd na på lunch förut, blev hemmagjorda pannbiffar och blomkålsmos, kan ju säga att det vart så underbart gott! Nästan så man kan dissa potatismoset framöver helt alltså. Mums!
Sen tog vi en promenad på 40 minuter ute i skogen :) Mysigt med alla hästar överallt. Ska nog kanske ta mig mod att fråga om det e ngn som behöver lite hjälp me sina pållar. saknar det!
.
Såg nu att Basic Element kommer till björnes på lördag, grymma! Så ja funderar på om man ska dit kanske... hmm det tål å tänkas på! Ekonomin är ju inte bäst nu men =P
Det blir nog väl
nu ska ja fortsätta me pluggandet..
sitter och glor på en mobil som ja vill ha meee.. haha ja tror att ja kan sluta intala mig själv att ja kan hålla mig till en o samma mobil! not possible. ME WANT IT NOW! 
Neh nu ska ja vänta tills ja får min såld iaf ;) inget på avbetalning här inte.. no worries.
Seeeyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0