tröttish

jaa, det har man varit efter lördagens bravader. Det vart ju lite fest här hos mig, lite är nog helt fel ord. Det var bra med folk, bra hög musik o en del ostadiga steg :P men kul var det inte sant?
Man mådde som man förtjänade dagen efter, det är bara o svälja. Va bra seg igår med faktiskt... men idag är man tillbaka.
Spenderar min dag vid köksbordet, med lite engelska, excel och religons arbete. Resten av veckan blir till o va i skolan. Nästa vecka har jag prov i samhäll. Så ja känner att jag behöver gå på båda lektionerna nu i veckan. Lite nervigt faktiskt. kommer knappt ihåg hur man läser till prov... ;P

hepp nu får ja fortsätta me religonen här.

i helgen blir gangsta´s in tha house ;P wooohh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0