Someday..

I will understand...
Britney Spears - Someday
så fin.



Vaknade 07.20 idag, skönt o vakna så tidigt utan att behöva ställa klockan. Lite seg e ja allt men det går över :) Idag är det skola som gäller, weiho. Saknar mina underbaringar på jobbet , så ska dit o tjöta lite me henke.
Annars har jag haft en super helg :) Tack alla sötnosar för lördagen, va skitkul!

Ikväll blir det äntligen träning, vet dock inte vad ännu. Hoppas det går power :) Det känner jag för!
Annars i veckan blir det till att leta böcker till alla ämnena ja ska ha, träna, fika med catherine och lite annat smått och gott. Kanske träffa sandra ngn dag, :) Hon ville ju så gärna låna mitt badkar :P så det ska ho få göra.

Ooo igår beställde jag en kattställning :) hugo kommer bli helt överlyyycklig!!! :D:D:D

Ne nu ska jag fixa och trixa här hemma,
ska slänga i en hårfärg tänkte jag med, sheet ser ju flint ut nästan:P



pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0