Pluggs.

Jaaa, det har blivit mycket pluggande några dagar nu...men jag har iaf kommit någon vart. Det känns bra. Ligger före i datan iaf. Men idag blir det till att plugga hemma... kan va bra, har inte hunnit med något annat än bara plugg hela veckan. Städ disk o annat har fått vänta. så nu äre dags o få ordning på torpet. O umgås med min spralliga katt. Han har vart ensam mkt stackarn. Men snart får han sin lilla kompis :) längtar... ska bli kul! O kattställningen kommer om ett tag med! Wie. Hoppas han gillaren.

Anyway, helgen vet ja inget om ännu...kanske lite vindrickande med sandros någon dag. Bju igen :) Känner för o laga någon god mat oxå...men vet inte vad. Tacos föråt jag mig på förra helgen...så det är jag inte spec sugen på. Men får dra ihop något roligt :) Sen ska jag färga håret i helgen tänkte ja, får se vad de blir för roligt!

åååhh va jag vill att resan ska bli bestämd :) Kan inte boka eller så ännu , för skolan o allt. Men ja hoppas vi kan åka i december. Det skulle vara så jävla roligt..och nu har flera av mina vänner dragit tillbaka till GC igen. så det vore skitkul med en reunion :) saknar!


ne nu ska ja lala vidare till min underbara musik här hemma.
Diska o grejja sen över till syrran på en kopp te innan ja drar igång me pluggandet!

pussochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0