plugg plugg plugg


weii, nu har jag gjort klart alla fyra häftena i Webdesignen, det sista var bra krångligt alltså. Men kul är det, nu återstår bara "provet". Ska göra en helt egen hemsida, och ju mer avancerad den är desstu bättre betyg. Jag satsar på MVG :) Sen har jag bara ett häfte kvar i Programhantering kvar, sen är det ett arbete där med , man ska göra en egen kalkyl, typ bokföring o grejjer. tänkte köra temat frisörsalong på både hemsidan o excelen. Min power point inlämning är klar, ska bara finslipa lite :) man blir ju alrig nöjd. men ska nog lämna in den i slutet av veckan..

Gud va hungrig jag är, vi ska snart ta en paus o gå å käka.
Längtar tills heeeelg,det blir skövde o shopping på fredagen  bio med josse angie o elin , å ska ut o käka lite mat innan osådär. Lördagen blir det massa plugg me angie, laga lite gott käk, och senare på kvällen blir det lite vinslurplande :) blir en bra helg, känner jag på mig...och vi är värda att ha lite kul efter dessa veckor gumman;) stolt över oss! 

ne nu kurrar magen

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0