Jag vilar under himmelen i Höst på min planet.

Varför är Lars winnerbäcks låtar extra mysiga att höra under hösten? Blir alltid så :)

Gårkvällen var mysig hos Josse, kollade Idol och en film. Kom hem ganska sent, vid tolv. Och hade skitsvårt att somna, jag är ju van vid att lägga mig vid tio nu för tiden. Så ja låg och vred o vände på mig tills tre typ :S skitjobbigt! Och imorse sov jag till 9.30. Det har jag inte gjort på flera veckor :P Men behövde det nog efter dålig sömn. Men jag är pigg och glad idag iaf!

Ja ska snart sätta igång o fixa ordning lite här hemma...Sen ska jag sätta mig o plugga hela eftermiddagen. Ta mig ett varmt bad med tända ljus ikväll, det är jag värd! Och ikväll ska jag bjuda Syrran min på mat :) sen ska vi se någon rysarfilm. Ska bli så jäkla skönt med en lugn helg... känner verkligen inget festsug alls. Skönt! Imorgon ska jag plugga som tusan, tvätta hela förmiddagen och träna :)

å ikväll är det ju repris för MTV music awards, ganska sent...men det ska jag se iallafall :)

Längtar tills nästa helg när jag får lön och csn , då ska jag allt shoppa något till mig själv! Jag behöver ett par skor... så det ska ja kika på i skövde tänkte ja . Wei!



Hepp nu blire disk o plugg då :)
Ha en supertrevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilar du under himlen? vilken fin text, du e så poetisk marre =) hihi

2009-09-19 @ 18:32:20
URL: http://malpe.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilar du under himlen? vilken fin text, du e så poetisk marre =) hihi

2009-09-19 @ 18:32:32
URL: http://malpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0