Inte så pigg längre.

Nee, jag har något i kroppen. Det känner jag. Har känt mig matt, trött och konstig i ett par dagar nu. värk i kropp och huvud och kallsvettig hela jävla tiden. Suck, inte nu igen. Angie darling är oxå krasslig stackars, kanske smittade varandra i helgen när vi umgicks?:/ Eller så e det någon på jobbet.. jaja hoppas det bara är något kortvarigt.

Anyway, Sandra har varit här idag på en kopp kaffe. Det gjorde mig på bättre humör iaf :) Vi hade ett mycket givande och motiverande samtal! Tack för att du tror på mig gumman. Det betyder! Positiv respons är alltid skönt att få :D:D:D

Det känns skönt att ha ett mål, dit jag ska! Det jag vill göra och jobba med... Jag ska göra det! Jag tror inte bara att jag ska göra det... jag verkligen vet! Och någonstans måste man ju börja, med små och stadiga steg mot rätt riktning. Så det är vad jag ska göra!


Ska försöka ta mig ork till att damsuga lite här nu, sen ska jag med sandra en sväng ut till tidavad och fixa något. Sen ska vi till hennes mor och dricka te och bara mysa på altanen :) Myspys.


pusspuss

Kommentarer
Postat av: Hulda

Du fixar allting om du bara vill, och jag tror på dig! Älsko!

2009-09-01 @ 23:25:33
URL: http://huldiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0