I skolan!

Jag och Angelica sitter i skolan, ska väl sitta någon timma till iallafall innan vi drar oss hemmåt! Sen blir det lite mera plugg och senare film. Imoen blir det långdag i på komvux, ska hit vid åtta redan. Och på kvällen blir det spinning/power. 30 minuters spinning :P mer pallar jag nog inte med min kondis. De e bra att börja med iallafall.

ååå vad jag längtar tills den 9 oktober, då får jag min lilla wilma. Hugo kommer bli jättelycklig. och jag med :) får hoppas dom inte river lägenheten bara. och sen tror jag min kattställning kommer i veckan. Hoppas det.

Ser fram emot helgen som kommer,
På fredag blir det bio med Josse...flickan som lekte med elden. Längtar som fan tills då. Alla snackar om hur bra den är, och jag tyckte ettan var grym så :) Sen på lördagen tror jag att det blir utgång i skövde, inte helt hundra men jag är bra sugen på husaren iallafall. Har inte varit där någon gång och alla verkar tycka det är kul:) skönt med lite omväxling.

Gör ett arbete om GC, och jag blir bara mer o mer sugen på o bara dra ner. Speciellt efterssom många av mina vänner har åkt tillbaka...så vore grymt kul o dra nu. Men det får nog vänta lite...roligare om man har lite pengar o spendera. Fast ja e nöjd bara ja får sitta där på seven med mina underbaringar å skratta å ha det kul som i våras! Saknar GC!
men ska ju dit iaf :) så det känns kul!


ne nu får jag fortsätta göra hemsidor.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0