Hello!


Äntligen hemma efter en tuff dag i skolan. Jag och angie kom in genom portarna kl åtta imorse. Kom hem vid halv fyra... det känns mer nu när man verkligen pluggar oxå. Haha inte som när man gick på vadsbo. Det var inte mkt tittande i böckerna. Men nu är man helt slut i huvudet när man kommer hem alltså.. puh, men roligt är det faktiskt.

Har slängt i mig lite goo mat, och nu kom Angie. Vi ska fortsätta plugga lite här hemma. Ikväll ska ja slänga mig i badet, tända ljus o grejjer. Sen slänga på en film..bara slappa gärnet. Det behövs. Känner mig spänd och konstig i både kropp o själ... Mycket o tänka på just nu bara med skolan o allt... Så det ska bli skönt med lite egentid, utan varken engelska eller religonsböcker :P
I helgen blir det mycket plugg , jag vill känna att jag ligger lite före, det känns bättre så. blir lite städ och sen tvättning på söndag morgon . Hoppas de e fint väder , så kanske det blir någon promenix.

För två dagar sen så lämnade lille Nemo oss :( Så jäkla tråkigt och hemskt, när en så ung och fin katt blir så sjuk. Men han fick det bästa hemmet de två år han levde. Med en underbar matte som älskade honom över allt annat.
Malin gumman... vi lider alla med dig. <3



Ne nu blir det allt lite powerpoint och excel

Gokväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0