Hela huvudet snurrar..

Jaaa.. shit va mkt jag har att plugga nu, ligger ju lite efter nu med efterssom ja börja några veckor efter alla andra. woh, men det ska bli kul, har kommit igång bra med både programhanteringen och webdesignen. Ska alldeles strax sätta mig och skriva ett personligt brev i Engelska. Sen även läsa och klura ut en uppgift med religonen. Känner mig lite stressad med religonen för den ska vara klar redan i okt. men e bara en 50 p kurs så den e inte så stor heller. hamen
:) Imorgon blir det skolan hyffsat tidigt. Jag hoppas verkligen att jag får mina pengar. Ska köpa 3 böcker för 500 kr imorgon. dyyyyrt me kursmaterial. Sen blir det fika med catherine på mumma, och efter det träning med malpe. Boxning... det ska bli härligt!

Åååhh ja vill ha kattställningen snart så hugo slipper ha så tråkigt stackarn :)
blir såå mkt bättre när min lilla kommer oxå :) inte långt kvar nuu! weio.


ne nu ska jag la köra igång här, ner till tvätten först bara! kom ja på :P har ingen koll just nu! haha.


hajhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0