Godmorgon =)

Sitter och väntar på angie, vi ska dra till skolan. Blir en heldag där idag med. Man får så mkt mer gjort där än hemma. Iaf med datan. Det går riktigt bra faktiskt, ligger före i båda datakurserna :) Så det känns skönt!
Det blir även en visit hos Catherine och Oskar vid två tiden :) Jag har ju fan inte varit där sen Catherine flyttade in så ska bli kul att se vilka förändringar som blivit!

Annars blir det myskväll hos Josse ikväll, med henne och Elin.
Och imorn blir det en jäkla massa plugg, och även städ. Känns som jag inte hinner med något på veckorna nu när man pluggar så inni. Tänkte köra power passet imorn bitti och sen blir det Box me malpe på söndag :) Hoppas vädret håller i sig som sagt, så blir det nog en promenix med. Lugn och skön helg ser jag fram emot..


Tror jag gjorde helt rätt i att börja plugga, känns verkligen skitbra! Att sträva mot något...använda hjärnan :P
Life feels very good! 

Ne nu ska jag göra mig redo
Men ha en bra fredag allihop!





Somethings are just meant to be



Ååå va liten min bebis var där. Nu är han en stor pojk :) snart kommer Lillasyrran oxå! weiii


Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha ja det är kanske därför hela stan hatar mig? (; PUSS <3

2009-09-18 @ 15:29:19
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0