Fysjutton

Jaaa...känner mig sämre idag! :( Kanske är bra att det äntligen bryter ut så man kan få må bra sen. Ska fråga syrran om hon kan köra till apoteket så ja kan köpa lite skit jag behöver. Vitaminer Järn m.m. Det kan ju va därför jag blir sjuk stup i kvarten. Får ju inte i mig något sånt som ökar imunförsvaret. Så nu ska ja börja pina i mig någon konstigt dryck pappa tipsat om!

Igår hade jag en jättemys kväll hos sandra. Tack gumman för du tog hand om mig i min ynklighet :P
Och igen för all motivation.


Sovit oroligt och konstigt inatt, drömt en massa knaserier i vanligt ordning. Tvingade mig själv att ligga kvar i sängen när ja vakna imorse vid åtta. Nu blir det myskläder , en kopp äckligt te jag har hemma och läsning i soffan.
Hungrig som tusan är jag oxå men har ingen matlust alls :/ ähh vad göre , jag har ju lite o ta av :P


Ser fram emot imorgon bitti iaf!
Så då , sjuk eller ej måste jag ta mig till andra sidan stan (:


nu ska ja kila.
pussochhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liiiiiite konstigt att du kan vara med kompisar och gå utanför dörren när du är sjuk, men jobbet kan du inte gå till? Tänker bara på ditt bästa vännen....

2009-09-02 @ 14:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0