Det var en pärs!

Jaa.. det var sannerligen en pärs att gå upp och dra till komvux imorse på möte . Men jag ville så gärna dit och få det gjort! Och nu är det klart, börjar plugga på måndag :) Det ser jag fram emot , är så otroligt motiverad.
Har inte ännu bestämt vilka ämnen det blir. Men det blir iallafall på heltid.

Anyway, var helt slut när jag kom hem...ingen matlust har jag haft heller de senaste dagarna. Så magen kurrar och har sig men jag har inget matsug alls. Mår illa imellanåt oxå :( Fan, vet inte vad de är med mig...blir nog till o dra till sjukhuset imorgon om det inte blir bättre, att jag är så matt hela tiden är jobbigt. Huvudvärken har även den legat i ett par dagar nu. Men men,
nu är jag hos malin, vi ska se en film här och ska burra ner mig under hennes filt här och bara va...


Imorgon ska jag iaf till jobbet, och hoppas att jag är så pass bra att jag orkar ta i med allt jag har o sälja gärnet! Sen måste jag prata me chefen min... :)

hepp, nu ska ja fortsätta sippa på mitt tee här som malin gjort ordning åt mig!


hat gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0