Brrrr

Jaa, fy va kallt det börjar bli ute alltså. Men det är härligt, snart börjar man ta på sig tjocka gosiga mössor och halsdukar... finns inget snyggare mode än höstens mode tycker jag.

Gårdagen var stressig, först var jag och handlade med sis. Stressa hem med allt för att den åka till skövde med Elin och Josse. Hittade en hel del faktiskt, 1 linne, 4 toppar, 2 par skor, benvärmare, leggins, örhängen, o lite annat smått o gott som ja behövde. en bra shopping dag vart det iaf:)
Fick rusa hem o fixa mig lite innna bion, tror förväntningarna för den filmen ( flickan som lekte med elden ) var lite för höga, ja blev lite besviken faktiskt. Jag tycker att ettan är bättre, helt klart! men den va helt okey.
Ja lääängtar tills NewMoon filmen kommer ut, woooh...eller va säger du angie?;P
Ëfter bion gick vi till öltälten o tog en öl, knökat med folk verkligen. De andra gick vidare till buffalo, men ja va helt slut så det blev hem o sängen för min del.

Idag är det lördag, härligt! Ska sätta igång o ordna lite här hemma, sen blir det plugg hela dagen. å ikväll blir det fest. Blir ett gäng alltså. Det kan nog bli superroligt! Men innan de drar igång ska ja laga hemmagjord potatisgratäng och kött till mig o angie... :) tänkte göra ansiktsmask o inpackning o grejjer.... :)

Hepp nu måste jag å hugo busa lite här, så han blir av med lite energi...

hade fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skoja inte att jag längtar till den filmen kommer ut! Btw hade den sjukaste drömmen inatt om den filmen, haha får berätta sen. Blir mysigt me middag darling!! puss å kärlek

2009-09-26 @ 11:27:36
URL: http://angieheterjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0