Ajajajaj...

usch vilken natt, Hugo har varit orolig och jag har vart orolig att han ska pissa överallt :P samtidigt har jag haft vääärldens mensvärk...så mkt sömn har det inte blivit...men jag pallrade mig upp vid halv åtta och drog med mig alla pissiga täcken ner till tvättstugan :P nuuu ska det bli rent!!!

Ska ner till DVR med min dator sen vid tio, och kanske ta ett träningspass!
Hemmåt och fortsätta tvätta och laga mat , och senare kommer sandra och hämtar mig!
Vi ska spendera vår lördag kväll hemma hos henne och tommy, i buschen :P Hade mys och sjunga
lite singstar möjligtvis. :) Ska bli riktigt trevligt.


På måndag börjar jag plugga :) fyfan va skoj det ska bli alltså! Jag känner mig sjukt motiverad.
Ska bli skönt o få allt klart, kursmaterial och dyl. Så man kan sätta igång :)
Man har ju lite kompisar på komvux med , alltid trevligt!

woho


Neee nu ska ja laga mig lite frukost
hungry!



If today was your last day





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0