Wilma&Hugo!


Mina små bebisar!
Nytillskottet Wilma :)


Hugokillen



Haha han ser ganska läskig ut ju :P men go är han!





Godmorgon

Vaknade lite senare idag, 7.30 :P va skönt det iaf. Ja kan verkligen inte ligga kvar i sängen när jag vaknat. Ja måste gå upp. Nu sitter jag här å gosar med min bebis. Sååå söt! Kanske hämtar Hugo senare idag :) Så dom får vänja sig vid varandra... på måndag blir det ju skola så då kan jag ju inte vara hemma. Vill inte att dom ska döda varandra medan ja är borta!

Igår var det fredag, och idol dax. Tove&Mariette äger verkligen, och sen är calle & Erik bra med. Dom fyra kommer va kvar sist tror jag. Blir förvånad annars! Hamen, Ewe kom förbi en liten sväng å hälsade på Wilma. Trevligt! Idag ska jag göra en religonsuppgift, och lite senare i eftermiddag kommer Sjögren till mig. Ska bli kul å umgås lite med henne, miss you honey! :) Blir väl ett glas vin eller två kan jag tänka mig. Men INGET björnes. Usch, känner inte alls för det kan jag säga. Ne det blir nog bara hemma drickande. Mkt trevligare. Är bjuden på födelsedagsfest med, men får se om man kanske drar dit å visar sig iaf! Skulle träffat alexandra idag med men hon hade fullt upp, så vi ska nog ses en sväng imorgon istället :) Å sen kommer Pemelie imorn på dagen med, vi ska plugga tillsammans. Göra lite uppgifter å skit! Trevligt med sällskap.
På kvällen kommer min Elin hit, ska umgås en sista gång innan hon åker till Nya Zeeland, I´m gonna miss you bitch!!!


Fick en väldig lust att gå ut å gå nu, så det ska jag göra!
Så ni får ha en underbar lördag, för det tänker jag ha! :)

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0