Vilket jävla liv

...mina kära bebisar gör här hemma. Haha iochförsig hade jag inte räknat med något annat. Men idag är det faktiskt lite bättre, dom kan vara breve varandra utan att börja bråka, men sen drar det igång igen. Tror det är lite skojbråk nu. Hugo har iallafall tuffat till sig :P söta som få är de båda två!

så igår kväll kom Josse&Elin hit, kikade på tvn och hade de allmänt skoj som vanligt. Känns skumt att Elin ska åka, men vi sa inte hejdå utan "vi ses". :) Det kommer gå fort, iallafall Ewe och Elin, dom kommer ha sjukt roligt! Ha en underbar resa tjejer! Ta massviiiis med kort!!! v

Imorse gick ja upp vid halv åtta, tog en promenix och vidare förbi Ica. Inhandla lite nybakt bröd å plägg och gick sen hem till malpe och åt frukost. Finns det något godare än nybakt bröd? Nu sitter jag här redo för att börja plugga :) Blir till att göra klart den sista uppgiften i religion idag så jag kan lämna in det på torsdag. Då kan jag fokusera på att läsa till provet sen. Måste även läsa lite Engelska.

Ska damsuga här hemma idag med. Och senare sen vid fem ska jag å malpe knalla ner till gymmet å köra ett 45 minuterspass spinning. Härligt, hoppas att det är en bra ledare bara.. Sen blir det tonfisksallad och sista avsnittet av hollywoodfruar ikväll. Gillar faktiskt det programmet, speciellt Maria Mantazami eller va hon heter. störtskön ju!

Har beställt lite prover av lite mineralsmink, hoppas att det ska göra min hy bättre :) De flesta säger att det ska vara riktigt bra, å även täcka. Men vi får väl se! spännande... hoppas de kommer hem fort!

Så det är vad som sker :)




Have a nice day
XOM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0