Vilken natt!



Ja fysjutton. Har sån mensvärk att jag tror jag svimmar :S Brukar inte ha såhär ont, men nu har det varit sjukt jobbigt i två dygn. Har bara voltaren hemma, å tydligen är inte det så bra för magen om man har lite magkatarr sen tidigare. Hamen, får hoppas det går över idag! Sen har mina små katter bråkat en del, eller ja Hugo säger ingenting verkligen, han är bara väldigt nyfiken å vill busa. men Wilma hon är en riktigt kaxig liten tjej :) Fräser & morrar som en stor karl :P tycker så synd om Hugo bara, han är lite rädd.

Hamen, Igår gjorde jag samhällsprovet. Hoppas på det bästa, att de räcker till ett godkänt iaf :) Ska sätta igång med religonsuppgifterna idag. Ska ha dom klara tills på söndag tänkte jag. Så man kan släppa det...

Helgen blir lugn, har ingen lust alls att gå ut. Ska kanske till Josse ikväll å se på Idol med henne och Elin. Men får se lite hur katterna är, vågar inte lämna dom ensamma såhär i början. Imorn lördag så kommer Alexandra hit på en kopp kaffe :) Ska bli trevligt, snart ploppar ungen ut :)
På söndag ska jag umgås med Elin iaf, hon drar ju till Nya Zeeland på tisdag med Ewe :) ni kommer hade underbart! <3


Ser fram emot en lugn å skön helg, någon som har ett bra tips på någon bra film?

Ne nu ska jag sätta på en film å tycka lite synd om mig själv! :P

pussochhej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, livet som "små barns" förälder är inte alltid lika roligt du:) Håller tummarna åt dig för provet, det klarade du säkert galant. Med vilja så går allt!

Saknar dig! Puss <3

2009-10-09 @ 13:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0